vebinar-picیکی از فعالیت های پرطرفدار در حال حاضر هم طراحی سایت است و هم فعالیت در زمینه طراحی سایت . کسانی که به دنیای برنامه نویسی تسلط کافی دارند می توانند در زمینه برنامه نویسی سیستم های تحت وب فعالیت کنند .

سیستم های تحت وب در حال حاضر تقریبا تمامی کسب و کار ها را در دست خود گرفته اند . در حال حاضر تمامی ثبت نام ها ، سیستم های بانکی ، سیستم های دانشگاهی بر بستر سیستم های تحت وب در حال کار هستند .

توسعه سیستم ها بسیار کار ما را راحت تر می کنند .

به راحتی می توانیم در منزل خود بنشینیم و از منزل به وب سایت هایی در طرف دیگر دنیا متصل شویم . خیلی راحت می توانیم محصولات مورد نیاز خود را در اینترنت جستجو کرده و پس از پرداخت هزینه انها از درگاه های امن پرداخت ، محصولات مورد نظر خود را به راحتی درب منزل خود دریافت کنیم .

یکی از مهم ترین موارد در توسعه سیستم های تحت وب همان سیستم های فروشگاهی هستند . خیلی راحت بدون گشت و گذار در بازار و مغازه های بسیار شلوغ ، به راحتی با گشتن چندیدن وب سایت معتبر در زمینه فروش آنلاین محصولات مورد نیاز ما ، می توانیم خیلی راحت خرید کنیم .

تصاویر محصولات را کنار هم به شکلی زیبا ببینیم . نظرات مشتریانی که از قبل این محصول را خریداری نموده اند را مشاهده کنیم و پس از کسب اطلاعات کافی محصول را خریداری نمائیم .

این سیستم ها بر اساس یک منطق برنامه نویسی طراحی می شوند . البته وب سایت ها شامل دو بخش هستند که بخش اول طراحی و بخش دوم برنامه نویسی است . 

طراحان ظاهر وب سایت را آماده می کنند و برنامه نویسان وب سایت را آماده تعامل و ارائه خدمات به کاربران می کنند .

اگر شما هم می خواهید سیستم های تحت وب را طراحی یا برنامه نویسی کنید ، با آموزش های این وبلاگ و وب سایت مرجعی که با کسب اجازه و با ذکر منبع از انها ، اموزش های مناسب را قرار خواهیم داد ، خود را در این زمینه توسعه دهید .

اگر با ما همراه باشید هم در زمینه برنامه نویسی و هم در زمینه آموزش های مهارتی ، به اطلاعات مناسبی در حیطه وب دست خواهید یافت .

با تشکر وبینار