طراحی فروشگاه با وردپرس خوب است یا نه ؟

برخی از افراد حتی هنوز هم وردپرس را یک سیستم وبلاگی می دانند و اعتقادی ندارند که این سیستم برای فروشگاه می تواند مناسب باشد . این یک باور و تصور غلطی است . باید گفت وردپرس با زبان php نوشته شده است و مهم تر ازهمه یک سیستم متن باز می باشد یعنی می توان آنرا به راحتی تغییر و توسعه داد .

خب برخی سیستم های فروشگاه ساز هم در این بین هستند مثل مجنتو و ... که اصطلاحا برای فروشگاه هستند . هسته این سیستم ها هم با زبانهای برنامه نویسی سمت سرور برنامه نویسی شده اند . خب پس آیا بنظر شما در این نکته تفاوتی بین وردپرس و سایر سیستم ها است ؟

وردپرس چرا نباید بتواند یک سیستم فروشگاهی باشد ؟ زمانی که می توان به کمک زبان php یک سیستم را توسعه داد پس چرا باید یک فرد برنامه نویس و با سواد اینگونه اظهار نظر کند که وردپرس یک سیستم وبلاگی است و برای فروشگاه اصلا مناسب نیست . 

برای بررسی دقیق این مورد یک مقاله مفصل حتما خواهیم داشت تا جز به جز سستم های فروشگاه ساز را مورد بررسی قرار دهیم . در حال حاضر نزدیک به 100 میلیون سایت با وردپرس طراحی شده اند و در این بین نزدیک به 40 درصد این سایت ها فروشگاه هستند .

ساختن فروشگاه به کمک سیستم وردپرس بسیار راحت است در کل کار کردن با ودپرس راحت و آسان است و شما می توانید با کمترین هزینه از فروشگاه ساز رایگان استفاده نمائید و فروشگاه اینترنتی خودتان را روی یک قالب پیشرفته پیاده سازی کنید .

در این میان برای فروشگاه ساز ووکامرس افزونه ها و پلاگین های جانبی بسیار زیادی هم هستند که می توانید از انها کمک گرفته و فروشگاه خود را بسیار توسعه دهید و تضمین می کنیم که ساخت فروشگاه با ودپرس هیچ مشکلی ندارد و می توانید با خیال راحت فروشگاه خودتان را با وردپرس پیاده کنید . شما اگر با دانش برنامه نویسی آشنایی ندارید می توانید از دوره های آموزشی طراحی سایت بدون کد نویسی استفاده کنید و به صورت یک وب مستر سایت خودتان را در قالب یک فروشگاه پیاده کنید . یک قالب بسیار جذاب خریداری نمائید و روی سیستم مدیریت محتوای وردپرس خودتان نصب کنید تا یک فروشگاه فوق العاده را کم کم راه اندازی کنید .

فروشگاه اینترنتی در حال حاضر بسیار در حال توسعه هستند و می توان با داشتن یک فروشگاه باز 24 ساعته مشتریان و مخاطبان بیشتر و جدیدتری پیدا کرد . همین امروز شما هم می توانید بهترین سایت های فروشگاه را با کمترین دردسر پیاده کنید . در مقالات بعدی وبلاگ لطفا همراه ما باشید تا بیشتر به این موضوع بپردازیم .