طراحی سایت با امکانات شخصی

طراحی سایت با امکانات شخصی توسط گروه تسهیل شبکه . وب سایت هایی که در حال حاضر در سطح نت ارائه می شوند ممکن است شخصی یا اختصاصی باشند .

سایت هایی اختصاصی هستند که ممکن است قالب آنها یا سیستم مدیریت انها به شکل اختصاصی طراحی یا برنامه نویسی شده اند .

امکانات شخصی ممکن است هر امکاناتی باشند . ممکن است صاحب سایت امکاناتی همچون پنل های کاربری پیشرفته تقاضا کنند . زمانی که کاربر هنگام ورود به پنل کاربری با محیطی متفاوت روبرو می شوند ، مسلما این سیستم توسط یک برنامه از پیش تعیین شده طراحی و برنامه نویسی نشده است بلکه در سایت توسط برنامه نویس و طراح اختصاصی ایجاد شده اند . 

این امکانات به شکل اختصاصی ایجاد می شوند و هزینه های انها هم متفاوت هستند . به این ترتیب سایت ها به شکل اختصاصی اجرا می شوند . اگر شما نیازمند سایت اختصاصی هستید مسلما باید هزینه بیشتری هم بپردازید .

اما زمانی که کسب و کار شما به قدری برنامه ریزی بلند مدت ندارد تا روی ان امکانات شخصی سازی شده زیادی قرار دهید می توانید از نمونه سایت های اماده و یا با هزینه مناسب استفاده کنید .

پکیج های سایت های شخصی سازی شده همیشه هم گران قیمت نیستند اما گاهی اوقات این امکانات انقدری زیاد هستند که هزینه هم زیاد می شود .

وب سایت های شخصی سازی شده در صورتی که برای شرکت های طراحی شوند معمولا هزینه زیادی ندارند .

اگر شما قصد طراحی سایت اختصاصی دارید می توانید قالب سایت را تماما به شکل اختصاصی طراحی کنید . برای برنامه نویسی بخش مدیریت هم می توانید از سیستم های مدیریت محتوا استفاده نمائید به این دلیل که هزینه این سیستم ها مناسب است و توسعه انها هم توسط برنامه نویس خود سیستم وردپرس راحت تر است .

شما برای طراحی سایت به شکل اختصاصی نیازی به طراحی سیستم مدیریت محتوا به شکل اختصاصی ندارید اما اگر بخواهید سیستم مدیریت محتوا هم به شکل اختصاصی طراحی و برنامه نویسی شود هزینه شما چند برابر خواهد شد .

 از این جهت همواره توصیه می شود تا از سیستم های مدیریت محتوای استاندارد مثل وردپرس استفاده نمائید تا هم استاندارد سازی سیستم مدیریت محتوا تضمین شود و هم اینکه بتوانید سیستم را توسط برنامه نویسان زیادی که اشناییت کافی به این سیستم دارند توسعه دهید .

سیستم هایی که سیستم مدیریت محتوای انها به شکل اختصاصی برنامه نویسی می شوند اگر دارای استاندارد های لازم نباشند ممکن است در توسعه های بعدی توسط سایر برنامه نویسان به مشکلات متعددی برخورد کنند چرا که نحوه برنامه نویسی این سیستم هنوز برای برنامه نویس جدید اشنا نیست و او باید مدت زمان زیادی تلاش کند تا بتواند سیستم را بشناسد و برنامه نویسی ان را تغییر دهد .

ضمن اینکه شما باید بدانید که تمام امکانات در قدم اول برای شما نیاز نیست و می توانید امکاناتی که نیاز دازید را کم کم به سیستم اضافه کنید و انرا توسعه دهید .

پس برای ساخت سیستم های مدیریت محتوا به شکل اختصاصی هنوز عجله نکنید . سعی کنید تا اقدامات لازم را در دراز مدت بیندیشید .

جهت طراحی سایت با امکانات شخصی می توانید با ما همکاری نمائید .

شرکت تسهیل شبکه

09352604271