طراحی سایت ، مقالات جامع طراحی سایت ، آموزش طراحی سایت

۳ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

کسب درآمد از طراحی سایت

کسب درآمد از طراحی سایت چگونه می تواند باشد ؟ اگر شما هم این سوال را تاکنون چندین و چند بار از خودتان پرسیده اید پس باید گفت شما در حال فکر روی یکی از کسب و کار های خیلی درآمد زا هستید و می توانید با علاقه ای که دارید این زمینه به موفقیت های بسیار زیادی دست پیدا کنید .

در مورد رشته کامپیوتر شاید برخی از افراد تحصیلات لازمه را داشته باشند و یا نداشته باشند اما مهم ترین نکته این است که ایا شما علاقه به برنامه نویسی و طراحی سایت دارید یا نه ؟

داشتن استعداد در این زمینه بسیار مهم است که شما بتوانید مفهوم کلی کد ها را درک کنید . دانستن مفهوم کدها به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید هر چیزی که در ذهن دارید را پیاده کنید البته در مورد برنامه نویسی چیزی که با بقیه تفاوت دارد این است که شما در این مورد نمی توانید چیزی را حفظ کنید چرا که شما باید منطق برنامه نویسی را یاد بگیرید .

زمانی که شما منطق برنامه نویسی را یاد گرفتید می توانید بخوبی از پس هر قطعه کدی برآیید و هرگونه کد نویسی را بخوبی انجام دهید .

شما میتوانید با یادگیری یک زبان برنامه نویسی به شکل اصولی ، بقیه زبان های برنامه نویسی را بخوبی یاد بگیرید چرا که منطق و اساس کار همه زبان های برنامه نویسی به یک شکل است تنها چیزی که در انها متفاوت است نحوه نوشتن کد ها می باشد که بازهم در 70% زبان های برنامه نویسی هم سطح ، نحوه نوشتن کد ها به یک شکل می باشد .

شما پس از چند مدت کار با زبان های برنامه نویسی به منطق انها اشنا شده و می تواند از کد زدن لذت ببرید .

اما برای طراحی سایت شما باید چندین زبان را یاد بگیرید به این دلیل که شما برای برنامه نویسی یک وب سایت چندین و چند بخش دارید اما برای سایر زبان های برنامه نویسی و گرفتن خروجی از انها فقط و فقط یک زبان را یاد خواهید گرفت .

مثلا شما زبان سی شارپ را یاد میگیرید و می توانید با این زبان یک برنامه سیستمی مدیریت انبار یا حسابداری برنامه نویسی کنید .

اما برای اینکه شما یک وب سایت طراحی کنید حداقل باید با 4 زبان برنامه نویسی و طراحی آشنا باشید . اگر شما قصد دارید تا از زمینه وب کسب درآمد نمائید لازم است بدانید که می توانید در سه حالت فعالیت نمائید .

یا صرفا طراحی کنید که کار طراح بسیار آسان تر است و با زبان های طراحی که بسیار ساده تر هستند کار کنید و کاری به زبان های برنامه نویسی نداشته باشید . یا اینکه می توانید با زبان های برنامه نویسی کار کنید که در اینصورت با زبان های طراحی کاری ندارید و شما طرح های نهایی قالب را از طراح خواهید گرفت و روی انها کار خواهید کرد تا جان بگیرند . و هم می توانید طراح و برنامه نویس باشید یعنی هردو کار را با هم انجام دهید . هم طراحی را خودتان انجام دهید و هم برنامه نویسی را که ذر اینصورت به مراتب درآمد شما بیشتر است .

هر اندازه که مهارت های شما در زمینه زبان های وب بیشتر باشد شما به درآمد های بالاتری خواهید رسید .

توجه داشته باشید که درآمد یک مهندس و یک برنامه نویس هم باید مهندسی باشد . ما در اینجا قصد نداریم تا رقم خاصی را خدمتتان ارائه کنیم چرا که هرکی بسته به توانایی خود می تواند از 2 میلیون تومان تا 20 میلیون تومان درخواست دستمزد نماید . این بستگی به شما دارد که قصد دارید تا چگونه از این راه درآمد کسب کنید و چقدر توانایی های خود را افزایش دهید .

اما خیالتان راحت باشد که اگر طراحی سایت را یاد بگیرید برای سالیان سال برایتان کافی است و می توانید درآمد های مناسبی از این کار داشته باشید چرا که یک کار تخصصی است و ازعهده هر کسی بر نمی آید .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر سئو

طراحی فروشگاه با وردپرس

طراحی فروشگاه با وردپرس خوب است یا نه ؟

برخی از افراد حتی هنوز هم وردپرس را یک سیستم وبلاگی می دانند و اعتقادی ندارند که این سیستم برای فروشگاه می تواند مناسب باشد . این یک باور و تصور غلطی است . باید گفت وردپرس با زبان php نوشته شده است و مهم تر ازهمه یک سیستم متن باز می باشد یعنی می توان آنرا به راحتی تغییر و توسعه داد .

خب برخی سیستم های فروشگاه ساز هم در این بین هستند مثل مجنتو و ... که اصطلاحا برای فروشگاه هستند . هسته این سیستم ها هم با زبانهای برنامه نویسی سمت سرور برنامه نویسی شده اند . خب پس آیا بنظر شما در این نکته تفاوتی بین وردپرس و سایر سیستم ها است ؟

وردپرس چرا نباید بتواند یک سیستم فروشگاهی باشد ؟ زمانی که می توان به کمک زبان php یک سیستم را توسعه داد پس چرا باید یک فرد برنامه نویس و با سواد اینگونه اظهار نظر کند که وردپرس یک سیستم وبلاگی است و برای فروشگاه اصلا مناسب نیست . 

برای بررسی دقیق این مورد یک مقاله مفصل حتما خواهیم داشت تا جز به جز سستم های فروشگاه ساز را مورد بررسی قرار دهیم . در حال حاضر نزدیک به 100 میلیون سایت با وردپرس طراحی شده اند و در این بین نزدیک به 40 درصد این سایت ها فروشگاه هستند .

ساختن فروشگاه به کمک سیستم وردپرس بسیار راحت است در کل کار کردن با ودپرس راحت و آسان است و شما می توانید با کمترین هزینه از فروشگاه ساز رایگان استفاده نمائید و فروشگاه اینترنتی خودتان را روی یک قالب پیشرفته پیاده سازی کنید .

در این میان برای فروشگاه ساز ووکامرس افزونه ها و پلاگین های جانبی بسیار زیادی هم هستند که می توانید از انها کمک گرفته و فروشگاه خود را بسیار توسعه دهید و تضمین می کنیم که ساخت فروشگاه با ودپرس هیچ مشکلی ندارد و می توانید با خیال راحت فروشگاه خودتان را با وردپرس پیاده کنید . شما اگر با دانش برنامه نویسی آشنایی ندارید می توانید از دوره های آموزشی طراحی سایت بدون کد نویسی استفاده کنید و به صورت یک وب مستر سایت خودتان را در قالب یک فروشگاه پیاده کنید . یک قالب بسیار جذاب خریداری نمائید و روی سیستم مدیریت محتوای وردپرس خودتان نصب کنید تا یک فروشگاه فوق العاده را کم کم راه اندازی کنید .

فروشگاه اینترنتی در حال حاضر بسیار در حال توسعه هستند و می توان با داشتن یک فروشگاه باز 24 ساعته مشتریان و مخاطبان بیشتر و جدیدتری پیدا کرد . همین امروز شما هم می توانید بهترین سایت های فروشگاه را با کمترین دردسر پیاده کنید . در مقالات بعدی وبلاگ لطفا همراه ما باشید تا بیشتر به این موضوع بپردازیم .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر سئو

سایت رسپانسیو

وب سایت های رسپانسیو وب سایت هایی هستند که به زبان ساده در دستگاه هایی مثل موبایل و تبلت هم بخوبی نمایش داده می شوند و نیازی به زوم کردن داخل آنها نیست که مطمئنا در چند سال اخیر وب سایت هایی به این شکل را بسیار دیده اید .

توجه داشته باشید که در حال حاضر طبق امتیاز بندی وب سایت ها و همچنین بهبود رتبه انها در نتایج موتور های جستجو حتما باید وب سایت ها به شکل واکنشگرا طراحی شوند تا کاربر بتواند چیدمان قالب را به خوبی و به درستی داخل موبایل و تبلت هم ببیند .

رسپانسیو یا واکنشگرا بودن دقیقا به همین معنی است یعنی وب سایت شما نسبت به دستگاه های مختلف واکنش نشان دهد که در لاتین به ان رسپانسیو و در فارسی به ان واکنشگرا گفته می شود .

در حال حاضر اگر وب سایت شما طبق اصول طراحی شود باید از همان ابتدا قالب سایت به شکل رسپانسیو طراحی شود .

سایت های رسپانسیو محبوبیت بیشتری دارند اما هستند وب سایت هایی که هنوز رسپانسیو نیستند مثل وب سایت ورزش 3 که هنوز هم نسخه رسپانسیو ندارد و در موبایل هم به همان شکلی نمایش داده می شود که در نمایشگر های خانگی نمایش داده می شود .

در این بین سایت هایی هم هستند که برای دستگاه هایی مثل موبایل قالب های جداگانه دارند و فلسفه این قالب ها و این نوع وب سایت ها متفاوت است .

امروزه اگر شما قصد دارید تا سایت طراحی کنید و یا برای کسب و کار خود یک وب سایت داشته باشید توجه داشته باشید که شما حتما باید یک سایت رسپانسیو داشته باشید چرا که مشتری های شما حتما باید به درستی سایت شما را مشاهده کنند .

از همین جهت توجه داشته باشید که در قرار داد های طراحی سایت شما حتما قالب سایت به شکل واکنشگرا طراحی شود .

البته توجه داشته باشید که طراحی رسپانسیو باید به درستی انجام شود به شکلی که مخصوصا در تبلت المان هایی که کنار هم قرار دارند به درستی چینش شوند و کاربر هنگام مشاهده انها ، زیاد صفحات را درهم و نامنظم مشاهده نکند .

خیلی افراد زمانی که جمله طراحی سایت رسپانسیو را می شنوند این برداشت را دارند که یک نوع وب سایت دیگری برای انها طراحی خواهد شد در حالی که اینگونه نیست و در داخل همان وب سایت انها این کار ها انجام خواهد شد .

حتی اگر وب سایت شما یک قالب قدیمی دارد باز هم می توانید همان قالب را حفظ کنید و ساختار آن را به رسپانیسو تغییر دهید پس ترس این را نداشته باشید که اگر قالب وب سایت شما رسپانسیو و واکنشگرا نباید هزینه های زیاد متحمل شوید و از اول قالب را طراحی کنید که البته این مورد در شرایط خاص و سختی ممکن است پیش آید و شرکت طراح کلا پروژه شما را از نو برنامه نویسی و طراحی کند .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر سئو