کسب درآمد از طراحی سایت چگونه می تواند باشد ؟ اگر شما هم این سوال را تاکنون چندین و چند بار از خودتان پرسیده اید پس باید گفت شما در حال فکر روی یکی از کسب و کار های خیلی درآمد زا هستید و می توانید با علاقه ای که دارید این زمینه به موفقیت های بسیار زیادی دست پیدا کنید .

در مورد رشته کامپیوتر شاید برخی از افراد تحصیلات لازمه را داشته باشند و یا نداشته باشند اما مهم ترین نکته این است که ایا شما علاقه به برنامه نویسی و طراحی سایت دارید یا نه ؟

داشتن استعداد در این زمینه بسیار مهم است که شما بتوانید مفهوم کلی کد ها را درک کنید . دانستن مفهوم کدها به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید هر چیزی که در ذهن دارید را پیاده کنید البته در مورد برنامه نویسی چیزی که با بقیه تفاوت دارد این است که شما در این مورد نمی توانید چیزی را حفظ کنید چرا که شما باید منطق برنامه نویسی را یاد بگیرید .

زمانی که شما منطق برنامه نویسی را یاد گرفتید می توانید بخوبی از پس هر قطعه کدی برآیید و هرگونه کد نویسی را بخوبی انجام دهید .

شما میتوانید با یادگیری یک زبان برنامه نویسی به شکل اصولی ، بقیه زبان های برنامه نویسی را بخوبی یاد بگیرید چرا که منطق و اساس کار همه زبان های برنامه نویسی به یک شکل است تنها چیزی که در انها متفاوت است نحوه نوشتن کد ها می باشد که بازهم در 70% زبان های برنامه نویسی هم سطح ، نحوه نوشتن کد ها به یک شکل می باشد .

شما پس از چند مدت کار با زبان های برنامه نویسی به منطق انها اشنا شده و می تواند از کد زدن لذت ببرید .

اما برای طراحی سایت شما باید چندین زبان را یاد بگیرید به این دلیل که شما برای برنامه نویسی یک وب سایت چندین و چند بخش دارید اما برای سایر زبان های برنامه نویسی و گرفتن خروجی از انها فقط و فقط یک زبان را یاد خواهید گرفت .

مثلا شما زبان سی شارپ را یاد میگیرید و می توانید با این زبان یک برنامه سیستمی مدیریت انبار یا حسابداری برنامه نویسی کنید .

اما برای اینکه شما یک وب سایت طراحی کنید حداقل باید با 4 زبان برنامه نویسی و طراحی آشنا باشید . اگر شما قصد دارید تا از زمینه وب کسب درآمد نمائید لازم است بدانید که می توانید در سه حالت فعالیت نمائید .

یا صرفا طراحی کنید که کار طراح بسیار آسان تر است و با زبان های طراحی که بسیار ساده تر هستند کار کنید و کاری به زبان های برنامه نویسی نداشته باشید . یا اینکه می توانید با زبان های برنامه نویسی کار کنید که در اینصورت با زبان های طراحی کاری ندارید و شما طرح های نهایی قالب را از طراح خواهید گرفت و روی انها کار خواهید کرد تا جان بگیرند . و هم می توانید طراح و برنامه نویس باشید یعنی هردو کار را با هم انجام دهید . هم طراحی را خودتان انجام دهید و هم برنامه نویسی را که ذر اینصورت به مراتب درآمد شما بیشتر است .

هر اندازه که مهارت های شما در زمینه زبان های وب بیشتر باشد شما به درآمد های بالاتری خواهید رسید .

توجه داشته باشید که درآمد یک مهندس و یک برنامه نویس هم باید مهندسی باشد . ما در اینجا قصد نداریم تا رقم خاصی را خدمتتان ارائه کنیم چرا که هرکی بسته به توانایی خود می تواند از 2 میلیون تومان تا 20 میلیون تومان درخواست دستمزد نماید . این بستگی به شما دارد که قصد دارید تا چگونه از این راه درآمد کسب کنید و چقدر توانایی های خود را افزایش دهید .

اما خیالتان راحت باشد که اگر طراحی سایت را یاد بگیرید برای سالیان سال برایتان کافی است و می توانید درآمد های مناسبی از این کار داشته باشید چرا که یک کار تخصصی است و ازعهده هر کسی بر نمی آید .