طراحی سایت ، مقالات جامع طراحی سایت ، آموزش طراحی سایت

۵ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت از جمله خدمات مجموعه سئو 90 می باشد . طراحی و برنامه نویسی استاندارد در کنار توسعه سیستم های تحت وب از جمله ویژگی های پروژه های مجموعه سئو 90 می باشد .

قبل از اینکه طراحی سایت به این میزان مرسوم باشد و کسب و کارها بر روی وب سایت فعالیت کنند اکثر کسب و کار ها در حیطه محدودی مشغول به فعالیت بودند و حتی تبلیغات هم به این میزان نبود . بستر اینترنت زمینه بسیار خوبی برای توسعه همه کسب و کار ها را فراهم کرد .

تماس با ما برای طراحی انواع سایت های حرفه ای

09352604271

امروزه تمامی سازمان ها و ادارت اکثر تعاملات خود با کاربران را از بستر اینترنت و از طریق وب سایت مجموعه انجام می دهند . یکی از بزرگترین مزیت های روی آوردن کسب و کارها بر بستر وب ، امکان دسترسی آسان و بدون معلی به خدمات و اهداف مورد نظر است . برای مثال نیازی نیست تا برای خرید یک کفش دلخواه در فروشگاهی دور از محل زندگی حضورا در آن محل باشیم بلکه می توان به راحتی از طریق وب سایت همان مجموعه محصول مورد نظر را سفارش و درب منزل دریافت کرد .

این تنها بخش کوچکی از منافع توسعه کسب و کارهار در بستر اینترنت است که البته شاید خیلی افراد به این موارد توجه نمی کنند و صرفا در حال استفاده از آن هستند .

طراحی سایت برای تمام کسب و کارها حتما منافعی را به همراه خواهد داشت و کمتر کسب وکاری هست که نتوانسته باشد در بستر اینترنت نتیجه مناسبی حاصل نماید .

طراحی سایت تنها کافی نیست و مطمئنا مدیریت و کار مداوم روی آن هم یک فاکتور مهم دیگر است یعنی صرفا داشتن یک سایت ما را به موفقیت نخواهد رساند .

چند نوع طراحی سایت وجود دارد ؟

در قدم اول یهتر است با مفهوم انواع وب سایت ها آشنا شویم . وب سایت ها از لحاظ واکنش به کاربران خود در دو دسته هستند :

سایت های استاتیک

سایت های داینامیک

البته تعریف سایت های استاتیک و داینامیک معمولا در هر جایی به چند شکل ارائه میشود اما در واقع تعریف کلی و ساده سایت های استاتیک و داینامیک به این شکل است :

سایت های استاتیک سایت هایی هستند که اغلب سیستم مدیریت محتوا ندارند و محتوای آنها برای مدت زیادی ثابت است و تغییری نمی کند ( ممکن است سیستم مدیریت محتوا هم داشته باشند ) .

سایت های داینامیک دارای بخش مدیریت و کنترل محتوا هستند و به شکل منظم محتوای این سایت ها بروز شده و با کاربر تعامل می کنند .

گاها دیده شده است که سایت های استاتیک را با نام سایت های تک صفحه ای خطاب می کنند به این معنی که اگر وب سایتی تنها یک صفحه داشته باشد سایت استاتیک است . در حالی که این تعریف درست نیست و ممکن است وب سایت استاتیک حتی ده ها صفحه داشته باشد ولی به صورت استیاتک در سطح نت قرار گرفته باشد .

درکل محتوای داینامیک و استاتیک اصل متمایز کننده داینامیک یا استاتیک بودن وب سایت ها هستند .

در حالت کلی اگر سایت های استاتیک و داینامیک طبق تعریف ما باشند ، در اینصورت طراحی سایت های استاتیک بسیار راحت تر است و نیاز به دانش زیادی از طراحی سایت ندارد و می توان در کمتر از چند ساعت وب سایت را به شکل استاتیک طراحی و در سطح نت قرار داد .

طراحی سایت های داینامیک به دلیل تعدد صفحات و همچنین بخش مهمی به نام سیستم مدیریت ممکن است چند هفته تا چند ماه زمان بر باشد و تمامی حرکات کاربر و مدیر سایت در داخل آن کنترل شوند .

طراحی سایت رسپانسیو

یکی از موضوعات بسیار مهم که در سال های اخیر بسیار مورد توجه است و موتورهای جستجو نیز بسیار به این موضوع اهمیت می دهند موضوع رسپانسیو بودن و واکنش گرایی سایت در دستگاه های مختلف همچون موبایل ، تبلت و لپ تاپ می باشد . ما باید وب سایت های خود را به گونه ای طراحی کنیم تا در تمامی دستگاه های قابل حمل و یا خانگی کاربر بتوانند تا بدون مشکل از سایت استفاده کنند .

حالا این سوال پیش می آید که المان هایی که در صفحه دسکتاپ هستند چگونه در صفحه موبایل به آن کوچکی جا می شوند ؟ آیا نداره سایت کوچک تر نمی شود ؟

سایت رسپانسیو

باید گفت خیر ! اندازه سایت زمانی کوچک می شود که سایت ها رسپانسیو نبودند و تمامی وب سایت ها به شکل بسیار کوچک در گوشی تلفن همراه نمایش داده می شود وبرای نمایش جزئیات باید زوم میکردیم . اما در حالت های رسپانسیو و واکنشگرا ما می توانیم به راحتی همان جرئیات را در قالب تمیز و زیر هم مشاهده کنیم . برای مثال اگر در حالت دسکتاپ ما سه محتوا در کنار هم داشته باشیم در حالت موبایل این سه محتوا در زیر هم با قالب و ترتیبی زیبا قرار می گیرند و کاربران می توانند به راحتی از سایت در تلفن همراه خود استفاده کنند .

در حال حاضر بیش از 70 درصد استفاده از وب سایت ها با تلفن همراه است به همین دلیل و به دلیل اطلاع موتور های جستجو از درجه اهمیت بالای این موضوع ، داشتن وب سایت واکنشگگرا الویت اول در طراحی سایت است . مجموعه سئو 90 تمامی وب سایت های خود را از ابتدا به شکل تماما رسپانسیو و واکنشگرا طراحی می کند تا تجربه کاربران از این یابت نیز حفظ گردد و رتبه وبسایت هم افول ننماید .

پروسه طراحی رسپانسیو توسط طراح قالب سایت صورت خواهد گرفت و حتما توجه داشته باشید که وب سایت های حال حاضر باید حتما ویژگی رسپانسیو و واکنشگرایی بودن را داشته باشند .

طراحی سایت وردپرس

ممکن است شما نام وردپرس را بسیار شنیده باشید و درک خوبی از چیستی و ماهیت آن ندارید . شاید هم با شنیدن کلمه وردپرس فورا با مخالفت بسیاری از افراد مواجه شوید . اما دلیل این مخالفت ها چیست و اصلا خود وردپرس چه کاری انجام می دهد ؟

اگر شما تا حدودی به سیستم های طراحی سایت آشنایی داشته باشید حتما در خواهید یافت که وب سایت ها از دوبخش تشکیل می شوند . بخش اول که مربوط به کاربران سایت و بخش دوم که مربوط به مدیر وب سایت می باشد . مدیر وب سایت مسلما بخشی نیاز دارد تا بتواند محتوی داخل سایت را کنترل کند .

طراحی و برنامه نویسی این بخش بخودی خود چندین برابر زمان بر از طراحی ظاهر سایت است و باید برنامه نویسی کاملی روی امنیت و نحوه کار آن صورت گیرد . در گذشته که سیستم های مدیریت محتوا به این میزان توسعه نیافته بودند ، سیستم های مدیریت در یک پروسه زمانی بسیار طولانی برنامه نویسی می شدند و عموما بدون ایراد هم نبودند . از همین جهت شرکت های برنامه نویسی همواره سعی می کردند تا سیستم های کاملی را برنامه نویسی کنند تا بتواند آن را برای همه وب سایت ها استفاده کنند .

سایت وردپرس

البته این سیستم ها کامل نبودند و نمی شد تمامی آنها را بخوبی توسعه داد . از این جهت نیاز به سیستم های کامل تری احساس می شود تا بتوان با آنها برای اکثر وب سایت ها کار کرد و توسعه هم داد .سیستم های مدیریت محتوایی که در شرکت های برنامه نویسی تهیه می شدند حقیقتا در مقایسه با سیستم های مدیریت محتوا امکانات کمی داشتند و توسعه و اضافه کردن بخش های دیگر به انها مستلزم برنامه نویسی و معطلی چند هفتگی بود . چرا که نهایتا در شرکتها خیلی بزرگ شاید تنها 10برنامه نویس روی این سیستم کار می کردند و اما همانطور که میدانید هیچکس همه چیز را نمی داند و مسلما موفقیت در یک کار بزرگ نیازمند داشتن فکر جمعی و گروهی است . از این جهت سیستم های مدیریت محتوا پا به عرصه گذاشتند .

سیستم های مدیریت محتوای زیادی در حال حاضر در حال فعالیت هستد که محبوبیت هر کدام با دیگری متفاوت است و دلیل این محبوبیت ها هم کاملا مشخص است .

سیستم مدیریت محتوای وردپرس که اسم آن را در حال حاضر زیاد می شنویم محبوب ترین سیستم مدیریت محتوای حال حاضر در دنیاست . این سیستم فکر جمعی بیش از 30,000 برنامه نویس است که این سیستم قدرتمند را بوجود آورده اند .

این سیتم محبوبیت اصلی خود را از توسعه پذیری و متن باز بودنش می گیرد به این معنی که یک برنامه نویس PHP  وآشنا به اصول برنامه نویسی وردپرس می تواند این سیستم را توسعه دهد و امکاناتی را به آن اضافه کند یا حتی از آن کم نماید .

از همین حیث تاکنون بیش از چندین ملیون افزونه و چندین ملیون قالب سایت برای این سیستم توسط برنامه نویسان در داخل و خارج برنامه نویسی و طراحی شده است . شما میتوانید با نصب این سیستم و انتخاب یا خریداری قالب مدنظر برای کسب و کار خود ، و در نهایت نصب افزونه های مورد نیاز برای وب سایت ، کسب و و کار خود را در کوتاهترین زمان بر بستر وب توسعه دهید .

توسعه سایت

اگر یک سیستم مدیریت محتوای اختصاصی حتی با فریم ورک های مخصوص را با وردپرس مقایسه کنیم می توان گفت امنیت این سیستم نه تنها کمتر نبوده حتی بسیار بیشتر است و بروز رسانی های این سیستم به شکل مرتب در تمامی موارد انجام می شود .

وردپرس علاوه بر داشتن امنیت کامل افرونه ها و ماژول های امنیت نیز دارد تا افزایش چندین برابری امنیت این سیستم را هم تامین نماید . گرچه خود سیستم به اندازه کافی امن می باشد اما مسلما برای اینکه هر سیستمی را بیش از بیش امن نمود انجام کارهایی هم نیاز است .

همانطور که گفته شد این سیستم کلاملا متن باز است . شما می توانید به راحتی و با یادگیری اصول برنامه نویسی این سیستم قالب هایی با سلیقه خودتان را طراحی و بر روی هسته وردپرس اجرا نمائید . یا به همین ترتیب افرونه هایی که برای پیشبرد کار خود نیاز دارید را برنامه نویسی و ر.ی آن نصب کنید .

انواع وب سایت های موجود در اینترنت رامی توان به راحتی و با توسعه این سیستم راه اندازی نمود و بدون مشکل از آن استفاده کرد بشرطی که دانش کافی در رابطه با این کار را داشته باشیم .

راحتی کار با این سیستم ، ارائه  سیستم مدیریت محتوای امن و افزایش سرعت کار برنامه نویسان و طراحان در ارائه پروژه نهایی تنها بخشی از ویژگی های این سیستم است که به صورت مفصل در مقاله وردپرس چیست توضیح داده شده اند .

منبع : https://seo90.ir/web-design

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر سئو

سایت شرکتی

سایت شرکتی

از جمله سایت هایی که در دنیای اینترنت بسیار مطرح هستند سایت های شرکتی هستند . سایت های شرکتی برای کسب و کار های مختلف راه اندازی می شوند و هدف آنها در قدم اول افزایش ورودی شرکت و بازدهی آن هستند .

طراحی انواع سایت های شرکتی با بودجه متناسب برای شما

09352604271

برای مثال شرکت ممکن است شرکت حمل و نقل ، شرکت ساختمانی و عمرانی ، شرکت هواپیمایی ، خدمات فنی و .. باشد . هر نوع شرکتی می تواند متناسب با خدماتی که ارائه می نماید و با توجه به هدف خود وب سایت خود را راه اندازی نماید .

یکی از وب سایت ها در دنیای نت ، وب سایت های شرکتی هستند که تقریبا شما تمام وجه شرکت خود را در یک سایت جمع خواهید نمود . بدین شکل که خدمات اصلی ، محصولات ، مسئولین شرکت ، نمونه کارها و پروژه ها و اطلاعات قابل ارائه به کاربران در سایت قرار می گیرند و مراجعه کنندگان می توانند در قالبی بسیار زیبا و کاربر پسند و در دسته بندی مناسب این اطلاعات را مشاهده کنند .

سایت های شرکتی هم می توانند اطلاعات به کاربر ارائه کنند و هم از کاربران طلاعات بگیرند . برای مثال می توان داخل سایت فرم هایی قرارداد تا کاربران بتوانند با مدیران سایت در ارتباط باشند و این فرم بستگی به نوع خدمات شرکت دارد .

فرض کنید که ما یک شرکت سوله سازی هستیم و کار ما ساخت و ساز انواع سوله است . کاربران با کلماتی همچون ساخت سوله و ... وب سایت ما را پیدا می کنند .

خب در این وب سایت ما باید چه خدماتی ارائه کنیم تا بتوانیم کاربر را جذب کنیم ؟

در قدم اول می توانیم یک لیست قیمت از انواع سوله ها داخل سایت قرار دهیم تا کاربران بتوانند لیستی از قیمت ها را مشاهده کنند و تا حدودی ذهنیت داشته باشند .

علاوه بر این می توان حتی خدمات بهتری هم ارائه داد و می توانیم یک فرم همانگونه که در بالا اشاره شد با توجه به پارامتر هایی که نیاز است تا از کاربر دریافت کنیم ، ایجاد کنیم .

بری مثال مشخصات سوله ، نوع سوله و ... را دریافت کنیم . سپس قیمت و هزینه ساخت سوله مد نظر کاربر را محاسبه و برای او ارسال کنیم .

کاربران مسلما می توانند با سایت ما بیشتر تعامل کنند و ما قدم بزرگی در تجربه مناسب کاربران برداشتیم .

پس سایت های شرکتی برای کسب و کار های ما بسیار مفید هستند . در حال حاضر شرکت های طراحی سایت بخش عظیمی از سفارش های خود را در قالب سایت های شرکتی تحویل می دهند و کسب و کارهای مختلف همه روزه در حال ورود به دنیای سایت و رقابت با دیگران هستند .

اگر شما هم از این دست شرکت ها هستید که هنوز وارد دنیای وب سایت شده اید می توانید با ما مشاوره نمائید .

هزینه طراحی سایت های شرکتی برای شما زیاد نخواهد بود اما مطمئن باشید بازدهی که از وب سایت خود خواهید داشت چندین برابر هزینه هایی خواهد بود که نموده اید .

تسهیل شبکه در خدمت شما عزیزان می باشد .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر سئو

ساخت سایت

ساخت سایت

بسیاری از افراد سوال می کنند که ساخت سایت با طراحی سایت چه تفاتی دارد ؟ 

اگر بخواهیم از جنبه عمومی به این قضیه نگاه کنیم باید گفت این دو مورد با هم تفاوت چندانی ندارند اما از نظر فنی ممکن است کمی تفاوت داشته باشند .

از انجا که طراحی سایت یک واژه عام شده اند و تقریبا تفاوتی برای طراحی سایت و برنامه نویسی سایت قائل نمی شوند لذا ممکن است ساخت سایت یک موضوع کلی به نظر آید از این جهت که ساخت سایت به موضوع صفر تا صد اشاره می کند . یعنی وب سایت از قالب شروع شده و تا بخش مدیریت و آپلود روی هاست انجام می شود تا یک وب سایت به مرحله کار برسد اما طراحی سایت اگر از دید دقیق تر نکاه کنیم به معنی طراحی قالب و ظاهر سایت است و بخش های برنامه نویسی در ان دخالت ندارد .

اما همانطور که گفتیم طراحی سایت در حال حاضر یک واژه عام است و به این معنی است که یک وب سایت تماما طراحی شده و به مرحله اجرا می رسد .

پس از این جهت طراحی و برنامه نویسی سایت در یک عبارت طراحی سایت خلاصه می شود پس طراحی سایت و ساخت سایت تقریبا یک موضوع است و به این معنی است که شما قصد دارید تا یک وب سایت را برای خود راه اندازی کنید و از امکانات ان استفاده نمائید یا امکاناتی را در اختیار کاربران خود قرار دهید .

اگر شما عزیزان قصد دارید تا وب سایت خود را متناسب با هزینه و بودجه خود با امکانات مناسب طراحی کنید با ما در ارتباط باشید تا ضمن ارائه مشاوره های لازم وب سایت شما را در مدت مناسب برای شما طراحی و برنامه نویسی نموده و به مرحله اجرا برسانیم .

شرکت تسهیل شبکه در خدمت شما عزیزان می باشد تا کسب و کارهای شما در یک قالب زیبا به کاربران شما نمایش داده شوند .

همه روزه می توانید با ما تماس بگیرید - 09352604271

باتشکر 

شرکت تسهیل شبکه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر سئو

طراحی سایت با امکانات شخصی

طراحی سایت با امکانات شخصی

طراحی سایت با امکانات شخصی توسط گروه تسهیل شبکه . وب سایت هایی که در حال حاضر در سطح نت ارائه می شوند ممکن است شخصی یا اختصاصی باشند .

سایت هایی اختصاصی هستند که ممکن است قالب آنها یا سیستم مدیریت انها به شکل اختصاصی طراحی یا برنامه نویسی شده اند .

امکانات شخصی ممکن است هر امکاناتی باشند . ممکن است صاحب سایت امکاناتی همچون پنل های کاربری پیشرفته تقاضا کنند . زمانی که کاربر هنگام ورود به پنل کاربری با محیطی متفاوت روبرو می شوند ، مسلما این سیستم توسط یک برنامه از پیش تعیین شده طراحی و برنامه نویسی نشده است بلکه در سایت توسط برنامه نویس و طراح اختصاصی ایجاد شده اند . 

این امکانات به شکل اختصاصی ایجاد می شوند و هزینه های انها هم متفاوت هستند . به این ترتیب سایت ها به شکل اختصاصی اجرا می شوند . اگر شما نیازمند سایت اختصاصی هستید مسلما باید هزینه بیشتری هم بپردازید .

اما زمانی که کسب و کار شما به قدری برنامه ریزی بلند مدت ندارد تا روی ان امکانات شخصی سازی شده زیادی قرار دهید می توانید از نمونه سایت های اماده و یا با هزینه مناسب استفاده کنید .

پکیج های سایت های شخصی سازی شده همیشه هم گران قیمت نیستند اما گاهی اوقات این امکانات انقدری زیاد هستند که هزینه هم زیاد می شود .

وب سایت های شخصی سازی شده در صورتی که برای شرکت های طراحی شوند معمولا هزینه زیادی ندارند .

اگر شما قصد طراحی سایت اختصاصی دارید می توانید قالب سایت را تماما به شکل اختصاصی طراحی کنید . برای برنامه نویسی بخش مدیریت هم می توانید از سیستم های مدیریت محتوا استفاده نمائید به این دلیل که هزینه این سیستم ها مناسب است و توسعه انها هم توسط برنامه نویس خود سیستم وردپرس راحت تر است .

شما برای طراحی سایت به شکل اختصاصی نیازی به طراحی سیستم مدیریت محتوا به شکل اختصاصی ندارید اما اگر بخواهید سیستم مدیریت محتوا هم به شکل اختصاصی طراحی و برنامه نویسی شود هزینه شما چند برابر خواهد شد .

 از این جهت همواره توصیه می شود تا از سیستم های مدیریت محتوای استاندارد مثل وردپرس استفاده نمائید تا هم استاندارد سازی سیستم مدیریت محتوا تضمین شود و هم اینکه بتوانید سیستم را توسط برنامه نویسان زیادی که اشناییت کافی به این سیستم دارند توسعه دهید .

سیستم هایی که سیستم مدیریت محتوای انها به شکل اختصاصی برنامه نویسی می شوند اگر دارای استاندارد های لازم نباشند ممکن است در توسعه های بعدی توسط سایر برنامه نویسان به مشکلات متعددی برخورد کنند چرا که نحوه برنامه نویسی این سیستم هنوز برای برنامه نویس جدید اشنا نیست و او باید مدت زمان زیادی تلاش کند تا بتواند سیستم را بشناسد و برنامه نویسی ان را تغییر دهد .

ضمن اینکه شما باید بدانید که تمام امکانات در قدم اول برای شما نیاز نیست و می توانید امکاناتی که نیاز دازید را کم کم به سیستم اضافه کنید و انرا توسعه دهید .

پس برای ساخت سیستم های مدیریت محتوا به شکل اختصاصی هنوز عجله نکنید . سعی کنید تا اقدامات لازم را در دراز مدت بیندیشید .

جهت طراحی سایت با امکانات شخصی می توانید با ما همکاری نمائید .

شرکت تسهیل شبکه

09352604271

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر سئو

طراحی سایت در تبریز

طراحی سایت در تبریز

تبریز شهر اولین هاست . شرکت های طراحی و برنامه نویسی وب در شهر تبریز تعداد متعددی هستند که در این زمینه ارائه خدمات می کنند . شما عزیزان می توانید برای طراحی وب سایت های خود با این شرکت ها مشاوره نموده و وب سایت های خود را طراحی و برنامه نویسی نمائید .

طراحی سایت در تبریز با هزینه مناسب

09352604271

اینکه هزینه ها چقدر در بین این شرکت ها متفاوت است نمی توان نرخ مشخصی را ارائه داد چرا که هزینه وب سایت ها با توجه به امکانات انها محاسبه می شود و با کم و زیاد شدن انها تغییر خواهند کرد .

اختصاصی بودن سیستم مدیریت محتوا ، اختصاصی بودن قالب سایت ، سئو داخلی و مواردی مشابه از جمله فاکتور هایی هستند که به شدت در محاسبه هزینه نهایی تاثیر گذار هستند .

از این جهت طراحی سایت نه تنها در تبریز بلکه در تمامی شهرهای کشور و حتی دنیا طبق امکانات ارائه شده محاسبه می شود .

طراحی سایت در تبریز توسط شرکت تسهیل شبکه

 شرکت تسهیل شبکه یکی از شرکت های ارائه کننده خدمات طراحی و برنامه نویسی وب ، مدیریت و پشتیبانی سیستم های تحت وب و همچنین ارائه کننده خدمات سئو و بهینه سازی سایت در تبریز و تمامی شهر های کشور همواره سهولت و هزینه های مناسب را از ابتدا در دستور کار خود قرار داده است .

با توجه به اینکه امکانات وب سایت های فروشگاهی و شرکتی و ... در قدم اول به صورت استاندارد ارائه می شوند لذا می توان یک نرخ قیمت برای این پکیج ها ارائه نمود . اما مسلما هر اندازه که امکانات افزایش یابد به طبع هزینه هم افزایش خواهد یافت .

اما به جرات می توانیم بگوئیم که شرکت ما از جمله شرکت های ارائه کننده خدمات است که هزینه های خود را متناسب و برای مشتریان خود ارزش و احترام بسیار زیادی قائل است .

شما عزیزان که در شهر تبریز سکونت دارید می توانید به راحتی با شرکت تسهیل شبکه هوشا در ارتباط باشید و جهت مشاوره برای طراحی و برنامه نویسی وب سایت های خود با ما مشاوره نمائید . ما همیشه در خدمت شما هستیم . با تشکر

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر سئو